O kampani

Get Online Week (GOW) 2012 byla kampaň k minimalizaci digitálního vyloučení. Letos proběhla v posledním březnovém týdnu (26.-30. března) v evropských telecentrech: místech veřejného připojení k internetu, knihovnách, vzdělávacích a neziskových organizacích.
Kampaň organizovalo sdružení Telecentre-Europe AISBL s podporou Evropské komise a řadou mezinárodních společností, včetně UPC/Liberty Global, European Broadcasting Union a Telecentre.org.

Get online week 2012 pomohl lidem připojit se k internetu, získat nové důležité komunikační dovednosti a obohatit svůj život. Propojil 5.000 telecenter v nejméně 50 zemích Evropy, Euroazie a Afriky, kde oslovil nejméně 200.000 lidí. Telecentra letos využila nové výukové online nástroje zaměřené na témata mezigenerační výměny znalostí, zaměstnatelnost mladých lidí, aktivní stárnutí, občanská angažovanost, sociální práce a ženy v komunikačních technologiích (ICT).

V České republice koordinovala národní kampaň Agentura pro evropské projekty & management (EPMA), realizátorem bylo Národní centrum bezpečnějšího internetu (NCBI).

Cílem kampaně bylo především přispět k osvětě a zvyšování online dovedností ve výše uvedených oblastech.

Kalendář událostí

« »
po út st čt so ne
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Dolní navigace