Get Online Week

Logo GOW 2013             EPMA          Logo SI

Hlavní aktivity | Organizátoři | O kampani GOW 2012


Startuje kampaň Get Online Week!

Národní centrum bezpečnějšího internetu se ve spolupráci s organizací EPMA připojuje ke kampani Get Online Week. Letošní kampaň, která proběhne v týdnu 18. až 24. března 2013 bude zaměřena především na mládež a jejím možnostem využití znalostí práce s moderními ICT technologiemi především k jejich dalšímu rozvoji a lepšímu uplatnění na trhu práce. Mezinárodní kampaň organizují ve vzájemné spolupráci společnosti Accenture, Liberty Global a Microsoft s významnou podporou Telecentre-Europe.

Jste zaměstnatelní? Myslíte si o sobě, že znáte informační technologie? Otestujte si své znalosti vyplněním následujícího testu SKILLAGE:

Skillage

Pokud jste neuspěli a chcete se vše doučit, nabízíme Vám interaktivní online výukový kurz Intel PC Basics pro základy práce s PC a informačními technologiemi (pracuje pouze na počítačích s procesory Intel).

PC Basics

PCB logo

V případě Vašeho zájmu si instalační sadu výukového programu Intel PC Basics můžete stáhnout zde.


Pomozte nám vyhodnotit kampaň "Get Online Week 2013" vyplněním dotazníku:

Vyplněním dotazníku se můžete zapojit do naší soutěže, ve které máme pro deset vylosovaných připravenou novou knihu: "Bezpečnost dětí na Internetu - Rádce zodpovědného rodiče". Pro zapojení do soutěže pošlete e-mail s Vaší e-mailovou adresou na: info@saferinternet.cz, abychom Vás v případě výhry mohli kontaktovat a domluvit se na předání knihy.

Kampaň „Get Online Week“ poukazuje na přínosné používání technologií a internetu, aby lidé dokázali těžit z možností, které nabízí dnešní online svět. Tato kampaň propojuje vzdělávací centra ICT, veřejné knihovny, neziskové organizace, školy, IT firmy a orgány veřejné správy z celé Evropy pomocí řady zajímavých akcí, školení a soutěží, které podtrhují důležitou roli ICT v dnešní společnosti.

Kampani "Get Online Week" udělil záštitu ministr vnitra ČR, Jan Kubice.

Zastita

Podívejte se na video "UPC informuje" o kampaních "Get Online Week 2013" a "Hate speech".

UPC logo

Společnost UPC také podporuje Národní centrum bezpečnějšího internetu v projektu "Mladí proti projevům nenávisti online".


Důvodem uspořádání kampaně "Get Online Week" je především fakt, že nezaměstnanost mladých lidí v současnosti přesahuje ve 27 zemích EU hranici 20 %. Zároveň roste poptávka po zaměstnancích ovládajících informační a komunikační technologie (ICT) každoročně o 3 %. Pesimistické odhady varují: pokud se nepodnikne nic pro vyřešení nesouladu mezi současnými dovednostmi dostupnými na pracovním trhu a jeho potřebami, až 800 000 pracovních míst v ICT bude v roce 2015 nezaplněných.

Stáhněte si tiskovou zprávu z 11. 3. 2013 o náplni letošního ročníku kampaně "Get Online Week".

Stáhněte si tiskovou zprávu z 18. 3. 2013 o startu letošního ročníku kampaně "Get Online Week".

Kalendář událostí

« »
po út st čt so ne
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Dolní navigace